Do pracy

Piątek, 6 marca 2015 · Komentarze(5)
Nareszcie po 3 tygodniach od złapania grypy, która nieoczekiwanie zamieniła się w zapalenie płuc dostałem pozwolenie od mojej pani doktor na krótkie przejażdżki rowerem. Dlatego wybrałem na dzisiejszy wypad do pracy (a ostatnio na forum stał to się on bardzo modny ze względu na remont "Mostu Długiego") rower. Weekend zapowiada się ponoć wyśmienicie, dlatego pomału przyszedł czas odzyskać formę, którą to przez to choróbsko utraciłem.
P.S.
Dzisiejszy kilometraż to jazda Do i Z pracy i w samej pracy.

Cieszę się, że wreszcie jest tu sygnał, że już jesteś gotowy do jazdy. Nie nadwerężaj sił po długim okresie choroby i rowerowej bezczynności.

jotwu 18:09 piątek, 6 marca 2015

No całe szczęście że to choróbsko powoli mija.
Mam nadzieję ze teraz będzie można się umówić na wspólną wycieczkę bo jak już wrócisz do formy to z takim koksem ja nigdzie się nie wybiorę.
Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia.

siwobrody 15:58 piątek, 6 marca 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa edzaj