Łapanie formy

Sobota, 7 marca 2015 · Komentarze(5)

Po trzech tygodniach lenistwa spowodowane choróbskiem przyszedł czas POMAŁU odzyskać choć trochę zeszłorocznej formy. Mam ogromną świadomość tego, że nie posłuchałem się ostrzeżeniom naszej koleżanki "Uli" , a która to ostrzegała mnie że w zimowych miesiącach jeździ się "Piano, piano". Niestety facet w moim wieku myśli i czuje się jakby miał organizm 25-latka, a tu niestety latek ma się tyle ile ma i organizmu nie oszukasz co w moim przypadku skutkowało 3 krotnym zapaleniem płuc w przeciągu półtora rocznym. Dlatego dzisiejsza wycieczka to z typu niemęczących i "Pełny lajcik", po asfaltach...dodatkowo chciałem wykorzystać wiosenną pogodę (średnią zawdzięczam wiaterkowi, który był dzisiaj dla mnie nad wyraz bardzo przychylny)

Dzisiejsze zdjęcia to końcówka budowy ścieżki rowerowej Łęgi-Buk i jak zawsze piękne "Uroczysko"

Jak w weekend będziesz chciał pojeździć ze średnią proponowaną przez Tunię to ja się piszę na wycieczkę.

siwobrody 17:47 poniedziałek, 9 marca 2015

eeej ....spróbuj na razie tak z aparacikiem ze średnią 10 ....zobaczysz jakie cuda się zdarzą ! :P

tunislawa 19:58 niedziela, 8 marca 2015

Ma rację MLJ z tymi uwagami na temat ostrożności w forsowaniu organizmu po długim okresie choroby. Dzisiejszy dystans imponujący. Trzymam kciuki za niezmiennie dobre zdrowie, bo wtedy i o kilometry łatwiej. Też bardzo lubię Uroczysko ale poczekam na zieleń.

jotwu 14:55 sobota, 7 marca 2015
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa staws