2 dzień urlopu

Wtorek, 27 października 2015 · Komentarze(6)

Tak jak w tytule...cały urlop przeznaczam na kręcenie się po okolicy, coby choć trochę odrobić letnie straty i wykorzystać wspaniałą pogodę, która mam nadzieję będzie mi towarzyszyć przez cały tydzień. Dzisiejszy spontan spowodowany niedawnym wpisem Piotrka "Leszczyka" . Mam szczęście do spotykania na trasie swoich wirtualnych kolegów...dziś miałem szczęście spotkać w Tanowie legendę tego forum Janusza i Kubę, którzy podążali drugą stroną ulicy (było tylko krótkie przywitanie).

Okolice Gellin

Kościół w Schmagerow

Żywe kosiarki do trawy (nowoczesność połączona z tradycją)

Kościół w Ramin

Nie omieszkałem go odwiedzić

Löcknitz (zwyczajowo tutaj mam krótki pit-stop)

Jutro ciąg dalszy ;)))

Tak jest Mirek, dawaj i kręć do 6 tysi , życzę Ci, żebyś mnie przegonił :-)

leszczyk 09:07 środa, 28 października 2015

Zastanawialiśmy się z Kubą , gdzie tak rączo pędzisz. Znakomicie zobrazowana wycieczka na pięknym dystansie w iście sportowym tempie. Ma rację Tunia pisząc, że załatwiłeś sobie extra pogodę na ten wymuszony urlop ale z tej pogody wszyscy korzystamy.

jotwu 06:12 środa, 28 października 2015

wow ! prawie nasze okolice ! Fajnie ,ze masz urlop i pewnie dlatego załatwiłes sobie taka cudna pogode ! :)

tunislawa 21:15 wtorek, 27 października 2015

Fajne foty :) Jeszcze troszkę urlopu i kilometrowo złapiesz Piotrka ;) Powodzenia :)

lenek1971 18:42 wtorek, 27 października 2015

Moje rejony rowerowe. Uwielbiam kręcić po Niemczech. I życzę Ci udanej pogody na urlopie

davidbaluch 16:31 wtorek, 27 października 2015

Suuuuper wycieczka, żwawo pedałowałeś :-) W Ramin jest jeszcze pałac, zawsze o nim zapominam... Korzystaj z pogody, zanosi się na kontynuację słońca i słabego wiatru do końca tygodnia. Rano zimno, ale potem musi być extra. Ciekawe, gdzie pomkniesz jutro :-) ?

leszczyk 14:55 wtorek, 27 października 2015
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz