Ueckermünde

Poniedziałek, 23 maja 2016 · Komentarze(6)

Po wczorajszym grillowaniu i beztroskiej zabawie z wnukiem przyszedł czas spalić trochę zbędnych kalorii, tym bardziej, że łaskawie dostałem 3 dni zaległego z poprzedniego roku urlop. Przy tak pięknej pogodzie (w cieniu miałem miejscami nawet 30 stopni) mój muł zawlókł mnie do bardzo lubianego przez niego Ueckermünde. Wcale mu się nie dziwię, przy tak upalnym dniu w tym miejscu otoczonym zewsząd wodą można naprawdę odpocząć po tułaczce niemieckimi DDR-kami.

Strava znowu mi się wyłączyła kiedy zadzwonił kolega z pracy

No to lecim przez Egessin

UECKERMÜNDE

No tak, znowu te same miejsca "ofocone" po stokroć, ale co miałem robić jak muł się uparł i nie było na niego rady...dodam tylko, że miałem dzisiaj ciekawą przygodę na tamtejszej miejskiej plaży, gdzie moje "mulisko" chciało w spokoju zażyć trochę promieni słonecznych i poczuć zimną bryzę ze Stettiner Haff do czasu kiedy przed nami rozsiadła się grupa leciwych "Niemiaszków" i bez krępacji rozebrali się do naga (przypomniałem sobie że wspomniana plaża podzielona jest na 3 sektory, a my znaleźliśmy się w miejscu przeznaczonym dla naturystów). No tak, gdyby to była grupa młodych Niem-ek-ców to jeszcze muł by to zdzierżył, ale poczuł się bardzo zniesmaczony i zażądał odwrót do portu rybackiego do naszej miejscówki.

W drodze do Warsin zajrzeliśmy na fajną plażyczkę na której spokojnie zrobiliśmy sobie pit-stopa.

Z Warsin tradycyjnie do Rieth, gdzie w tamtejszym porcie jachtowym spotkałem Lecha Jewtuszko z Marianem Pacanowskim, którzy na swych rączych kolarzówkach jak co dzień kręcą "kilosy"

"Hells Angels" ;)))...zdjęcie wykonane przez Lecha

Mireczku podejrzewam że Strava sama się nie wyłącza :) po prostu jedno kliknięcie za dużo przy rozłączaniu rozmowy i Strava stoi :) miałem tak na początku z edno :)

Trendix 21:02 poniedziałek, 23 maja 2016

Gratuluje kolejnej setki

strus 19:56 poniedziałek, 23 maja 2016

ale spotkanko ! :)

tunislawa 18:55 poniedziałek, 23 maja 2016

No jak muł wybrał to nie było wyjścia... ;)

michuss 17:20 poniedziałek, 23 maja 2016

Jesteś Mirku w świetnej, sportowej formie i doskonale wykorzystujesz każdą nadarzającą się okazję, by zadziwić maluczkich swoją sprawnością. Dawno nie byliśmy z Kubą w Ueckermunde ale ta wycieczka jest w naszym planie.

jotwu 16:29 poniedziałek, 23 maja 2016
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acpat