Miroszewo "3k"

Wtorek, 24 maja 2016 · Komentarze(6)

Dalszy ciąg urlopu i oczywiście w siodle tym bardziej, że miałem do zrobienia dwie sprawy, mianowicie jak wcześniej wspominałem padł mi mój Canon wierny druh moich wycieczek rowerowych i dlatego musiałem przywrócić do życia moją lustrzankę też Canona, który miał niestety zabrudzoną matrycę i dlatego od dłuższego czasu zalegał na półce. Kupiłem na Allegro zestaw czyszczący do matryc znanej firmy Rotin i dzisiaj rano porządnie ją wyczyściłem, dlatego dzisiejszą trasę wybrałem do Miroszewa i Nowego Warpna, aby na tle wody i nieba sprawdzić czy plamy na matrycy zniknęły. Test wypadł zadowalająco...plamy zniknęły, poza tym zaoszczędziłem trochę kasy ponieważ ta przyjemność trochę kosztuje i musiałbym wysłać aparat do Warszawy co jeszcze podraża koszty, a w/w zestaw wyniósł mnie z przesyłką 40zł.

NOWE WARPNO

MIROSZEWO

Z roku na rok wspomniane Miroszewo popada w totalną ruinę, a szkoda bo ma potencjał, jakoś Hufiec ZHP Szczecin-Pogodno, który zarządza tamtejszą bazą biwakowo-turystyczną niema pomysłu na to miejsce i tamtejsze jeszcze nie rozwalone kempingi pomału ulegają rozkładowi (może burmistrz Nowego Warpna pan Kiraga miałby jakiś pomysł na to miejsce, bo już nieraz udowodnił, że takowe ciekawe pomysły ma).

Dzisiaj nie miałem zamiaru oddalać się za daleko od domu, ponieważ oglądając pogodę meteo zapowiadało po południu burze, dlatego droga powrotna zawiodła mnie wzdłuż wału powodziowego do Warnołęki (cholernie mnie wytrzęsło po tych płytach)

W drodze do Warnołęki można znaleźć masę fajnych plażyczek na których można zażyć latem kąpieli w upalne dni.

TRZEBIEŻ

Dzisiaj pustki w Trzebieży

Drugą rzeczą o której wspominałem na wstępie było wykręcenie min. 30 km aby wskoczyć w 3k :)))