W koło komina

Czwartek, 11 sierpnia 2016 · Komentarze(2)
Przez ostatnie dwa dni byłem w gościach, albo goście byli u mnie, z kolei wczoraj cały dzień padał deszcz. Dzisiaj również pogoda nie rozpieszcza na niebie pełno chmur, co jakiś czas wychodzi słońce i jest bardzo zimno, dlatego też nie wypuszczam się za daleko od domu, by móc ewentualnie szybko wrócić gdyby próbowało pokropić.

Świętokrzysko-Łódzkie klimaty

Leśniczówka Reczków Stary

Zbiornik przeciwpożarowy nieopodal Józefów Stary

Skotniki

Kościół w Skotnikach p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP z 1528 r. Przebudowany w XVIII w. Restaurowany w 1997 r

Ruina dworu późnorenesansowego (XVI w., rozbudowanego w XVII w.) w Skotnikach.

Diabla Góra

Diabla Góra to rezerwat przyrody oraz miejsce potyczek oddziałów partyzanckich w czasie powstania styczniowego i w okresie II wojny światowej.

Gdy zjechałem z "Diablej Góry" na niebie pojawiły się ciężkie chmurzyska, które nie wróżyły nic dobrego. ruszając ostro z kopyta ledwo dojechałem do domu, gdy z nieba zaczęło lać jak z cebra.