Unibike Globetrotter GTS (Jazda testowa)

Niedziela, 17 lipca 2011 · Komentarze(13)

Wreszcie Go mam. W piątek stałem się posiadaczem Rolls-Royce tras rowerowych "Unibike GLOBETROTTER GTS". Może Rolls-Royce to za dużo powiedziane, ale ja go tak postrzegam po mojej pierwszej jeździe testowej. Zakup ten planowałem w przyszłym roku, ale moja Merida za szybko się wyeksploatowała i wymagała trochę wkładu pieniężnego, co przyśpieszyło w/w zakup. Wrażenia z jazdy BEZCENNE, ten kto przesiadł się z "MTB" na Trekkinga poczuje się jakby faktycznie jechał Rolls-Roycem, duże koła, nareszcie czuję jak pracują prawidłowo amortyzatory i dużo, dużo innych wrażeń, których teraz nie wspomnę (najbardziej podoba mi się nóżka w tym rowerze :)). Na przełamanie lodów wybrałem krótką może trasę, ale po wczorajszych urodzinach u mojej przyszłej synowej (a szczególnie duże ilości napojów izotonicznych z współteściem) nie skłaniały do dalekiej trasy: Police-Tanowo-Blankensee-Glashutte (dane z wycieczki są tylko orientacyjne, bo nie zamontowałem jeszcze licznika).

Unibike GLOBETROTTER GTS na granicy w Hintersee

Ścieżka rowerowa niedaleko Glashutte

Glashutte i nowy rowerek ;)

Następnie udałem się do Grunhof i dalej do Pampow

W Pampow sesja zdjęciowa dorosłym już bocianom

Tym rowerem tak super się jedzie, że nie chce się człowiekowi nawet zatrzymywać na jakiś popasik, zrobiłem to dopiero w Blankensee

Następnie to już tradycja Buk-Dobra-Bartoszewo-Tanowo

Dobra wiadomość: ścieżka z Tanowa do Trzeszczyna budowana jest w wielkim tempie (jak na polskie warunki przystało :))

Jednym słowem, jazda była wspaniała, wrażenia niezapomniane, już planuję jakieś dalekie wycieczki, czas zmienić awatara na blogu a Merida po sierpniowym urlopie pójdzie do remontu i będzie mi służyła tylko do jazdy do pracy (12 km dziennie), a mój Rolls-Royce tras rowerowych "Unibike GLOBETROTTER GTS" pod plandeką będzie czekał na wielkie wyprawy ;).

Witam Globtroterowców jestem szczęśliwym posiadaczem globa gts 2014.
Do tej pory nie jezdziłem na rowerze z przyczyn oczywistych dla mnie jestem mechanikiem samochodowym więc uznawałem tylko konie mechaniczne do dnia gdy zakupiłem żonie vojagera z unibajka po rundzie honorowej zachorowałem na rower. Po wnikliwej analizie rynku zdecydowałem się na globa gts 2014.
Obecnie z synkiem w foteliku wikendowo zaliczam ok 70 km.
Uwielbiam śmigać na globie marzy mi się wypad w dalszą trasę

Gorąco pozdrawiam

Krzsiek 11:49 niedziela, 1 czerwca 2014

Marku, torba na kierownicy w moim przypadku bardzo się przydaje, ponieważ robię dużo zdjęć z wycieczek i dlatego lubię go mięć zawsze pod ręką, chociaż wiążą się też z nią pewne niedogodności, chociażby podczas jazdy stawia dodatkowy opór powietrza, ale coś za coś.Torby na zdjęciu już nie mam, bo to był shit "Lidlowski", który rozwalił się szybko. Obecnie używam torby firmy MSX, która naprawdę zaspakaja moje potrzeby (fakt trochę kosztuje, ale warta jest swojej ceny).

srk23 14:26 piątek, 7 marca 2014

Witaj srk23
Bardzo ładny rowerek ,też mam Unibika ale expedition-a z taką samą kierownicą.
Chciałbym Ciebie zapytać o tą torbę na kierownicę.Czy zdaje egzamin , czy jest dobrze zamocowana i wogóle .A najbardziej jak ona się nazywa -model,nr, i gdzie ją można kupić .

pozdrawiam ziomala Marek

Marek 23:11 czwartek, 6 marca 2014

Zaraz po Świętach postaram się zrobić parę zdjęć z jego montażu (daj mi swój adres e-mail)

srk23 18:49 piątek, 23 grudnia 2011

Jest szansa na przeslanie duuuuzej fotki albo kilku nt . montazu przedniego bagaznika do tego reowerku? Pytam, bo nabylem taki sam ,ale przyszedl do mnie kurierem i pare rzeczy nie bylo zamontowanych, m.in. ten bagaznik. Rowerek super jezdzi, pol Wloch zjezdzil ze mna ,ale ciagle jest bez przedniego bagaznika, bo nie za bardzo wiem jak go zamocowac/ w sklepie rowerowym tez nie za bardzo wiedzieli/.Pozdrawiam

zen 00:14 piątek, 23 grudnia 2011

Ten wpis jest z 24 lipca, godzina blisko 16:00 a ja tu zaglądam, by wreszcie poznać Twoje uwagi na temat jak się sprawuje nowy rower, a tu zero nowości a przecież pogoda wreszcie wróciła do lipcowej normy. Pozdrawiam czekając na nowy wpis.

jotwu 13:54 niedziela, 24 lipca 2011

no to teraz będziesz miał co pilnować ! A zakupów już pewnie nie będziesz robił , bo strach , nie ? A tak poważnie , to jest piękny ! :)))

tunislawa 21:04 piątek, 22 lipca 2011

Witamy w trekkingowym klubie! ;)

Misiacz 23:05 niedziela, 17 lipca 2011

Dzięki Małgosiu (a pompkę zabezpieczyłem taśmą na rzepy).

srk23 20:01 niedziela, 17 lipca 2011

Jestem pod wrażeniem :)
Cieszę się, że wybrałeś ten rowerek, ja jestem z niego bardzo zadowolona, zrobiłam na nim już ponad 1500 km, a miał być tylko na długie wyprawy. Tak dobrze nim się jeździ, że mimochodem sięgam tylko po niego. Jedna podpowiedź, u mnie zdemontowałam uchwyt na pompkę, o mały włos zgubiłabym ją na jakiejś dziurze, u mnie uchwyt słabo trzymał. Jest tak mała i poręczna, że swobodnie mieści się w torbie na kierownicy. Ale to tylko jeden minus, jaki zauważyłam :)
Teraz czas na sakwy i w drogę. Pomyślnych wiatrów na Unibike GLOBETROTTERZE :)))))))))

rowerzystka 19:58 niedziela, 17 lipca 2011

Bardzo Ci dziękuję :).

srk23 16:28 niedziela, 17 lipca 2011

Tak sympatycznie się złożyło, że wczoraj jeździłem z kolegą, który od pary dni cieszy się rowerem marki CANNONDALE po którego odbiór musiał jechać do Warszawy a dziś z przyjemnością czytam , że i Ty masz nowy, wspaniały pojazd. Czy to już epidemia ? Twój rower prezentuje się znakomicie. Życzę Ci, żeby Ci służył długo i szczęśliwie bez żadnych awarii i nieprzewidzianych zdarzeń !

jotwu 15:25 niedziela, 17 lipca 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciesc