Torgelow

Sobota, 24 września 2011 · Komentarze(3)

Dalej mam brak pomysłów na nową trasę, i dlatego wybrałem się do Torgelow do wioski Wkrzan chociaż czytałem na blogu Misiacza że w/w wioska była zalana i obecnie jest zamknięta, ale znając Niemców pomyślałem że w trymiga się uporali i znowu przeniosę się w klimat dawnych czasów. Trasa jak poprzednia: Police-Świdwie-Stolec-Pampow-Grunhof-Borken-Marienthal-Viereck

Świdwie o poranku

Bolków

Granica w Stolcu

Z Viereck jak opisywałem we wcześniejszej mojej wycieczce do Torgelow super ścieżką, która wiedzie z Pasewalku do Torgelow w pięknym słońcu udałem się do "Ukranenlandu".

Ścieżka rowerowa Pasewalk-Torgelow

Jednak pomyliłem się i wioska Wkrzan dalej jest zamknięta (tak jak to opisywał Misiacz)

Wały ziemi, które powstrzymały przed większym zalaniem wioski

Wioska Wkrzan w centrum Torgelow

Kościół w Torgelow

Z Torgelow udałem się tak jak poprzednio do Egessin a później do Ahlbeck.

Pogoda dzisiaj naprawdę dopisała słoneczko pięknie świeciło, ale musiałem trochę przyśpieszyć w związku z małą uroczystością rodzinną i z Ahlbeck przez Ludwigshof, Hintersee, Dobieszczyn, Tanowo wróciłem do domu.

Na koniec takie dziwo na ścieżce rowerowej Ahlbeck-Ludwigshof

Jakie inne tereny, fajnie się ogląda:)

Kajman 07:52 wtorek, 27 września 2011

Mimo, że wioska zamknięta i tak, wydaje mi się, że zrobiłeś ciekawą wycieczkę. Pogoda w Szczecinie i okolicach, widać dopisała. My na Żuławach, dodatkowo gratis, mieliśmy wmordewind, ten w naszych stronach po pesteczka w porównaniu do tego co tam pokazał nam wiatr :)). A sikorski33, którego spotkałam na maratonie stwierdził, że i tak jeszcze nie jest najgorzej :))

rowerzystka 07:41 niedziela, 25 września 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa gowdu