Storkow (Co tam u Koźlaka)

Sobota, 22 października 2011 · Komentarze(4)

Pogoda ostatnio zaczęła nas rozpieszczać, dając już kolejny słoneczny weekend. Moja trasa to Storkow, z opisywanym kiedyś przeze mnie "Koźlakiem", a tak przy okazji chciałem sprawdzić jak posuwają się prace przy budowie drogi Schwennenz-Ladenthin. Rano było bardzo zimno, ale później wypogodziło się i jechało mi się wyśmienicie w ten słoneczny, jesienny dzień.
Moja trasa: Police-Bartoszewo-Dobra-Lubieszyn

Na granicy w Lubieszynie trwają wielkie roboty drogowe

Z Linken udałem w stronę Grambow i Schwennenz

Wspaniała ścieżka rowerowa

W Neu Grambow przywitano mnie tradycyjnie Chlebem ze smalcem

Tradycyjnie dworzec w Grambow

Droga między Schwennenz a Ladenthin jest już zrobiona, ale jeszcze zamknięta dla ruchu jak słusznie zauważyła Brum.

Ladenthin

Z Ladenthin pojechałem do Nadrensee (gęsi już niema) i Krackow.

Na drodze do Krackow drzewa owocowe mimo wieczornych mrozów mają jeszcze dużo owoców

Z Krackow do Storkow dopadł mnie silny wiatr, ale to tylko parę kilometrów do wspomnianego na początku wiatraka.

Na początek miniatura

A teraz w całej okazałości oryginał

Słoneczko pięknie przygrzewało, trochę sobie odpocząłem przy tym Agro zabytku i drogę powrotną wybrałem przez Lebehn a potem wróciłem do Schwennenz i Linken gdzie skręciłem już tradycyjnie do Neuenkrug na sławną już na tym forum "Aleję Brzóz".

Aleja Brzóz

Dalsza trasa (z wiaterkiem w plecy) to też tradycja, Hohenfelde, Blankensee, Buk, Dobra, Bartoszewo, Tanowo i Police

Jak zapewne zauważyliście dużo dzisiaj było "Tradycyjnie", ale co zrobić nowe trasy planuję dopiero w przyszłym roku gdy dzień będzie znowu trochę dłuższy i cieplejszy :).