Jezioro Głębokie (Klub Morsów)

Niedziela, 30 października 2011 · Komentarze(3)

W piątek mój kolega z pracy zaprosił mnie na spotkanie członków Klubu Morsów ze Szczecina, którzy spotykają się w soboty i niedziele nad Jeziorem Głębokie. Muszę się przyznać, że do wody nie weszłem za to oni czuli się jak ryby w wodzie

Szczecińskie Morsy

Po kąpieli towarzystwo się rozeszło a ja pojechałem prawie wokół Jez.Głębokiego fajną ścieżką rowerową, a potem przez Wołczkowo, Dobra, Buk do Stolca :), a następnie Dobieszczyn, Tanowo i Polic (za Dobieszczynem złapał mnie lekki deszczyk). Wycieczka króciutka, ale i dzień króciutki.

Ścieżka rowerowa wzdłuż Jez.Głębokiego

Droga Stolec-Dobieszczyn

też mam znajomą morsówkę ....patrzyłam na nich na mrozie i w śniegu .....czasem mnie kusi , aby spróbować ....:)))) A jesień nas oblała barwami - nareszcie ! Cudowne kolory ! :))))Pozdrawiam serdecznie ! :)))

tunislawa 20:41 niedziela, 30 października 2011

W zimie obserwuję zajęcia morsów, jest wśród nich sympatyczna Asia, która regularnie i to od dawna jeździ na rowerze i wcale nie dla rekreacji. Na wejście do zimnej wody jednak bym nie dał się namówić.

jotwu 20:28 niedziela, 30 października 2011

Piękna jesień. Tę porę roku uwielbiam tak samo jak wiosnę :))
Bryy, jak tak patrzę na tych odważniaków :))

rowerzystka 18:02 niedziela, 30 października 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ludzi